Pozdrowionka dla właściciela błękitnej O1 combi BIA... w wlepą na klapie, zaparkowanej wczoraj kolo 17.00 przy Galerii Podlaskiej.
[Inne] Co to za błędy?
Zwiń
X
-
[Inne] Co to za błędy?
Panowie. Dzisiaj mój sharan zaniemógł. Dostał czkawki, drgawek i stracił moc. Myślałem, że to notlauf, więc zostawiłem go na pół godziny w spokoju. Po ponownym odpaleniu już ok.
Ale .... odczytałem błędy zapisane w sterowniku i oto rezultat:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 FC
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0001SG 1515
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
Additional Info: WVWZZZ7MZ2V044117 VWZ1Z0B2001349
3 Faults Found:
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent
18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
P1666 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-00 - -
Tu wygląda na problem z pierwszym pompowtryskiwaczem. Doczytałem na innym forum , że może to tylko nie styka wtyczka. http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=26749
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 7M3 962 258 R
Component and/or Version: Multifunkt.Einh 0001
Software Coding: 16385
Work Shop Code: WSC 00020
1 Fault Found:
00955 - Key 1
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Tego nie mam pojęcia co to jest. Może ktoś mi wyjaśni.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 7M3 962 258 R
Component and/or Version: Multifunkt.Einh 0001
Software Coding: 16385
Work Shop Code: WSC 00020
1 Fault Found:
01142 - Central Locking Motors: Driver Door and Tank Valve Locked
36-00 - Open Circuit
A ten powraca zawsze jak nacisnę przycisk na kluczyku od zamykania drzwi. Mam zepsuty zamek w drzwiach kierowcy :P
Ale najważniejsze dla mnie jest, czy rzeczywiście ten od pompowtryskiwacza to sygnał o padającym pompowtryskiwaczu, czy może wystarczy czyszczenie wtyczki? No i wydaje mi się, wtryskiwacze numer 1 i 3 za dużo dawkują. Bo wskazania są o około 2,5 raza większe niż na 2 i 4.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
-
-
W elsie wynalazłem w bloku pomiarowym 018 jest pokazywany status działania cewek na poszczególnych pompowtryskach.
We wszystkich czterech polach powinna być wyświetlana wartość 0. W przeciwnym wypadku jest coś nie tak z cewką bądź ograniczony dopływ paliwa.
W bloku 013 we wszystkich czterech polach powinieneś mieć wartości od -2,8 do +2,8 mg/skok.
Pomiaru należy dokonać na biegu jałowym przy w pełni rozgrzanym silniku (temp nie mniej jak 80 stopni).
Może to coś pomoże.
PozdrawiamRozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
mroko, Jutro posprawdzam te wartości. Mechanik dał mi znać, że auto zrobione. Był jakiś problem z wiązką elektryczną. Naprawił, ale podobno jak się problem powtórzy, to trzeba zmienić wiązkę.
Lepsze to niż wymiana pompowtryskiwacza
[ Dodano: Czw 19 Lis, 09 20:59 ]
Zrobiłem screeny tych bloków co mówiłeś:
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
Komentarz